Avatar billede kri3520 Nybegynder
12. januar 2010 - 23:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

5.1 højtalere virker ikke?!

Hej (:
Jeg har haft 5.1 højtalersættet Z-5500 fra Logitech gennem lang tid efterhånden, og her for noget tid siden er de to forreste højtalere holdt op med at virke, altså er det kun de to bagerste og center højtaleren der virker nu, og de skratter en smule også.
Jeg aner virkelig ikke hvad det er der er sket, så det ville være en rigtig stor hjælp hvis nogen evt. kunne komme med nogle ideér ville jeg blive meget taknemmelig.
På forhånd tak, Mvh. Kristoffer
Avatar billede Poko1 Ekspert
13. januar 2010 - 00:52 #1
Skulle dit anlæg indeholde en volume kontrol og den styrer alle højtalerne vil det være en ide at slukke den og så give den en ordentlig tur frem og tilbage en normal volumekontrol består af en 320gradet kulbane hvor en slæbesko kører og der kan afsættes slid pulver som forhindrer ordentlig kontakt!
Avatar billede noltus Novice
13. januar 2010 - 07:57 #2
Tag alle stikkene ud,rens dem med lidt fint smergellærred,rens også hullerne til stikne efter bedste evne,det hjælper aætid for mig
Avatar billede noltus Novice
13. januar 2010 - 07:57 #3
aætid=altid
Avatar billede kri3520 Nybegynder
13. januar 2010 - 17:12 #4
Tusinde tak for jeres hjælp, jeg prøver lige her en af de næste dage (: