Avatar billede HansJos Nybegynder
12. januar 2010 - 19:23 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Betaling af vip?

Hejsa.
Jeg tænkte på hvad der er bedst/billigst og bruge hvis man skal have en hjemmeside hvor man kan købe vip.
Altså en shop med 1 produkt.
Er der noget gratis eller nogen der har erfaring med hvad der er bedst?
Det er selv betalings modulet jeg søger. Gerne i php.

Mvh HansJos
Avatar billede keysersoze Guru
12. januar 2010 - 20:02 #1
Gratis findes ikke - skal der betales med dankort er det PBS der styrer det hele og der er forholdsvis strenge/dyre adgangskrav, transaktionsomkostninger samt udgifter til en udbyders abbonement og skal der betales med sms tager teleselskaberne deres bid af kagen og ved siden af koster det abbonement til en gateway.

Derfor kan en færdig løsning i PHP eller et hvilket som helst andet sprog ikke klares - men kigger du på fx dandomain har de det hele og så må du, uanset om det bliver dandomain eller en anden udbyder, i gang med dokumentationen (men de fleste har dog rimelig køreklar eksempler også).
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2010 - 11:38 #2
lukketid?