Avatar billede retake Nybegynder
12. januar 2010 - 10:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Når wysiwyg skal indsætte til database laver den fejl.

Når jeg via FCKeditor skal opdatere en existerende side som ligger i databasen kommer denne fejl:

MySQL Error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'resizable=yes,location=yes,menubar=yes,scrollbars=yes,status=yes,toolbar=yes,ful' at line 3

og her er kode stumpen den går bananas i :S

<a onclick="window.open(this.href,'','resizable=yes,location=yes,menubar=yes,scrollbars=yes,status=yes,toolbar=yes,fullscreen=no,dependent=yes,status'); return false" href="/jack/images/upload/file/St%C3%A6vning/Sp%C3%A6ndende%20tider%20i%20DJRTK.pdf"><span style="font-size: medium"><span style="font-family: Times New Roman">SP&AElig;NDENDE TIDER I DJRTK</span></span></a>

Hvordan ratter jeg dette problem. helst en måde den fjerner det som er problemet da de brugere jeg har ikke kan finde ud af at gå ind i kildekoden og ændre det :/
Avatar billede keysersoze Guru
12. januar 2010 - 10:34 #1
PHP? ASP? .NET?

Sørg for i din insert/update at tage højde for, altså escape, tegnet '
Avatar billede retake Nybegynder
12. januar 2010 - 10:46 #2
php
Avatar billede keysersoze Guru
12. januar 2010 - 11:13 #3
Jeg er ikke så meget php-mand - men se fx http://myplace.dk/articles/stripslashes/
Avatar billede retake Nybegynder
12. januar 2010 - 11:28 #4
virker ikke
Avatar billede keysersoze Guru
12. januar 2010 - 20:04 #5
det må klart være en fejl i linje 47...
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2010 - 11:39 #6
kommet videre?
Avatar billede retake Nybegynder
23. september 2010 - 09:48 #7
Lukket skifter løsning.
Avatar billede keysersoze Guru
23. september 2010 - 18:26 #8
så ønsker man vist heller ikke hjælp...