Avatar billede anri Novice
11. januar 2010 - 10:44 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dygtig og ansvarlig PHP freelancer

En af mine kunder har haft en studerende til at varetage nogle mindre programmeringsopgaver for deres egne kunder.

Det har nu vist sig at han ikke er opgaven moden og kunden har derfor behov for at finde en dygtig PHP programmør der kan overtage.

Opgaverne er diverse små og mellemstore udviklingsopgver indenfor web-udvikling.

Vi forventer du kan.:
* Estimere og prissætte de enkelte opgaver.
* Overholde en deadline
* Levere et resultat der er gennemtestet og virker

Interesseret, så smid lige et notat her, og jeg vil kontakte dig.
Avatar billede jonhauge Nybegynder
11. januar 2010 - 11:57 #1
skriv gerne til jon@relationhouse.com eller ring 31 62 62 04
Avatar billede it-michael Nybegynder
11. januar 2010 - 13:25 #2
Hej Arni

Vi har et team det udvikler, samt sætter CMS op fortrinsvis Joomla og TYPO3, derudover leverer vi forskellige løsninger i Shopping carts (se www.ice-shop.dk´lavet i OSCommerce). Det værende VirtualMart, OSC, ZENCart, CubeCart med flere.

Derudover har vi fuldt styr på vores XML, AJAX og Flash programmering, om det er chatroom eller 3d.

Vi kører til 150.- i timen, John or Jeg bor i Bangkok så vi beregner ikke moms på regningerne da vi står som exportør af løsningerne.

Derudover mener vi det er vigtigt at du for klar besked, når du sender en opgave til os, om pris og levering. Men ikke mindst forslag til hvordan opgaven kan løses bedst både programmerings mæssigt og for kunden.

John har 33 års erfaring som programmør, jeg har 4 års på bagen som projekt leder.

Vores priser er basert på 150.- DKK i timen.

Hilsen Michael
skype; it-michael79
michael@outsource-it-to-thailand.dk
Avatar billede Mik2000 Professor
20. februar 2010 - 01:09 #3
Hej

Hvis du skriver en mail, så kan jeg også give dig kontakt til et rigtig godt firma, som nok ikke kan være med prismæssigt på 150 kr i timen, men som altid kan give fastpris, og overholder både pis og deadlines 100%
Avatar billede anri Novice
12. april 2012 - 11:27 #4
Den her kom til at svæve i luften, da kunden trak opgaven i land igen.

Lukker