Avatar billede ohmish Nybegynder
09. januar 2010 - 06:25 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvor er PHP? (og andre spørgsmål)

Hej

Hvor er PHP??

Under spørgsmål/svar > programmering: Hvorfor er PHP gemt væk under "andre"? (PS: ja lige nu kan jeg faktisk slet ikke vælge php for den tredje select box er disabled).

En anden ting der efter min mening altid har været et problem på eksperten:
Ved søgning vises der i resultatet MANGE emner der er ca. 10 år gamle. Det er jo i mange tilfælde helt ubrugeligt (alt efter emnet). Bevares, man kan vælge kun at få vist emner der er oprettet det seneste år, men det er en lidt mærkelig enten-eller måde at gøre det på.. Jeg vil f.eks gerne se resultater fra de seneste 2-3 år, men det kan jeg ikke..
Man burde lige redigere søgealgoritmen lidt, så oprettelsesdato har en naturligt højere prioritet ved søgning.
Jeg kender ikke til andre sites der på den måde viser gamle døde indlæg.

Og.. Hvordan sorterer man udfra oprettelsesdato i søgning?
09. januar 2010 - 07:54 #1
Programmer -> Script -> PHP.

Foroevrigt er jeg enig i at oenske bedre soege muligheder.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. januar 2010 - 08:41 #2
Christian_Belgien >> Næsten rigtg.  :-)
http://www.eksperten.dk/spm/Programmering/Script/
Avatar billede vejmand Juniormester
09. januar 2010 - 08:42 #3
09. januar 2010 - 08:50 #4
vejmand, det var ogsaa det jeg mente - jeg tror det er en virus der er skyld i at der sommetider kommer til at staa noget andet end det jeg mente.
Avatar billede ohmish Nybegynder
09. januar 2010 - 08:50 #5
hehe
Avatar billede vejmand Juniormester
09. januar 2010 - 08:55 #6
Kender det godt, jeg har nok samme virus.  :-)