Avatar billede thenegro Nybegynder
07. januar 2010 - 15:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gammelt arkadespil med en abe som figur?

Hej eksperter

På det seneste er jeg begyndt at indsamle gamle arkadespil/spillemaskiner fra pizzarier og spillerhaller. I den forbindelse kom jeg til at tænke på et spil jeg selv spillede engang, men som jeg ikke husker titlen på. Det var et spil hvor man skulle styre en abe/gorilla som kunne svinge sig i ting/lianer og vist nok skyde med ildkugler der kunne ændres vha powerups. Er der nogen der kender titlen på dette fantastiske spil?

TheNegro
Avatar billede den33 Nybegynder
07. januar 2010 - 15:57 #1
mit første gæt var donkykong,, men mener ikke han svingede sig i lianer.
Avatar billede 220661 Ekspert
07. januar 2010 - 16:51 #2
Avatar billede thenegro Nybegynder
08. januar 2010 - 07:58 #4
Det var lige akkurat Toki... Tak for det.. :)