Avatar billede Ab-d Nybegynder
07. januar 2010 - 15:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke køre css ?

Hej.
Jeg har en windows xp home premium her, som af en eller anden grund ikke kan tage counter strike source.. jeg har tjekket steam, og den har det der skal til men alligvel lagger det rigtigt meget.. pcen er en stationør og har:
Processor: Intel Celeron CPU 2,80 GHZ
Ram: 1024 Mb DDR Ram
Grafikkort: NVIDI Geforce FX 5200
Netkort: Accton En1207D-TXPCI Fast Ethernet - Netværkskort
Harddisk: 80 GB Harddisk
CD Drev1: WDC WD800B-22DKA0

Kan nogen give mig et godt råd ? har nemlig tjekket i lang tid men har fundet intet svar..
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. januar 2010 - 19:34 #1
Counter Strike er meget CPU afhængig og at have et ok grafikkort er heller ikke af vejen.

Dit grafikkort er næsten helt sikkert synderen her.
Avatar billede Ab-d Nybegynder
07. januar 2010 - 21:38 #2
Hej john.. tak for dit svar men det er det desværre ikke..
jeg havde en pc magen til den her der er noget galt med, som kunne klare css.. kunne få css til at virke på den med dette grafikkort, har også en raedon 9200 series men det virker stadig ikke..
Avatar billede Ab-d Nybegynder
07. januar 2010 - 21:40 #3
Forresten der er ikke kun css, den kan heller ikke tage cs 1.6 omg?! :-/..
Avatar billede Ab-d Nybegynder
14. januar 2010 - 14:48 #4
hej kan jeg ik få nogle flere oplysninger/svar ?