Avatar billede kometen79 Nybegynder
05. januar 2010 - 14:22 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

SEO venlige stier

Hej Eksperter,

Findes der en metode hvorpå man kan "fake" en sti til et dokument.

Jeg har et CMS hvor alle sites hentes via en URL: information.asp?pageid=1 der er 4 niveauer og alle dokumenter ligger i kategorier, kan man på en måde lave en god sti f.eks. domæne.dk/hovedmenu/undermenu/ også finder den information.asp?pageid=1?

Håber I kan hjælpe.
Avatar billede kometen79 Nybegynder
05. januar 2010 - 15:12 #2
Hey,

Jeg har lige været inde og læse din artikel, det er jo imponerende :) jeg kan se du bruger redirect, vil det sige at siden sender videre eller forbliver URL'en intakt?

Ryger man ind på: domæne.dk/hovedmenu/submenu også ryger videre til information.asp?pageid=55

eller vil URL vise: domæne.dk/hovedmenu/submenu
Avatar billede keysersoze Guru
05. januar 2010 - 18:57 #3
Der vil blive vist en pæn url - altså domæne.dk/hovedmenu/submenu.
Avatar billede kometen79 Nybegynder
06. januar 2010 - 08:44 #4
Takker