Avatar billede fqthjoe Nybegynder
04. januar 2010 - 20:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

points til sumsar1812

Kunne ikke forhøje points. Derfor dette her til dig...
100 points....
/thjoe
Avatar billede sumsar1812 Nybegynder
04. januar 2010 - 20:19 #1
nu vil jeg først lave programmet før jeg vil acceptere pointsne hehe :)

men altså skal lige være sikker

vil du programmere noget med en upload service på en hjemmeside

eller vil du lave sådan man kan uploade en fil til en hjemmeside med et program/script?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
04. januar 2010 - 20:27 #2
Har min egen webserver kørende. Og så kunne jeg tænke mig en side, hvor der er et felt til at vælge en fil der skal uploades til serveren. Og et felt med e-mail adresse. Når filen er uploadet sendes en mail med et link, så vedkommende kan downloade filen.
ala:
http://www.transferbigfiles.com/
http://www.yousendit.com/
http://www.sprend.se/

Kan du se hvad jeg mener ?
Avatar billede sumsar1812 Nybegynder
04. januar 2010 - 20:32 #3
inden du laver sådanne side skal du have en stor server hvis ikke flere så hvor stor er den server du har ?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
04. januar 2010 - 20:44 #4
Den er rigeligt til det jeg skal bruge det til. Det bliver ikke for alle og enhver... Kun en "lukket" gruppe. Og jeg sletter filerne ind imellem. Så jeg vil have rimeligt styr på hvad og hvor meget der uploades ;-)
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
13. september 2010 - 23:20 #5
er du færdig med scriptet ?  ;-)
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
01. november 2010 - 06:55 #6
lukker igen. ingen svar.