Avatar billede rabitjosph Novice
03. januar 2010 - 18:43 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Konti ind i Outlook 2007

og kontoindstillinger fra Outlook Express til Outlook 2007
Klik på Importer og eksporter i menuen Filer i Outlook.
Klik på Importer indstillinger til e-mail-konto, og klik derefter på Næste.
Klik på Outlook Express, og klik derefter på Næste.
Følg resten af vejledningen i guiden Import og eksport.

Men hvor skal jeg ligge filen fra den anden computer (josphpop3.mail.dk.iaf), så
den kan importeres på den nye computer ?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. januar 2010 - 19:18 #1
Kan du ikke bare ligge den i mappen dokumenter, eller på skrivebordet, og så browse dig frem til den, når du vil importere?
Avatar billede ptj_11 Forsker
03. januar 2010 - 19:59 #2
Det er fuldstændigt ligegyldigt, hvor du lægger den fil du vil importere. Du kan for den sags skyld have den liggende på en USB-nøgle, imens du importerer fra den.
/ptj_11
Avatar billede vejmand Juniormester
03. januar 2010 - 20:44 #3
ptj_11 >> Jeg har nu et par gange været ude for, at det ikke har funket at importere fra en CD. Men det er måske noget andet fra en USB-nøgle, jeg ved det ikke.....
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. januar 2010 - 02:12 #4
Vejmand>> Dethar sikkert noget at gøre med, at en cd er skrivebeskyttet, hvor andre medier er skrivbare.
/ptj_11
Avatar billede rabitjosph Novice
04. januar 2010 - 17:52 #5
Jeg får ikke mulighed for at vælge det sted hvor jeg hr den til at ligge ?

http://www.screenjelly.com/watch/lgsLQ86bKu0

Hvad gør jeg forkert ?
Avatar billede vejmand Juniormester
04. januar 2010 - 18:22 #6
Efter lidt søgning på Google, kan jeg se at Outlook 2007 ikke kan importere fra en .iaf fil
Avatar billede rabitjosph Novice
04. januar 2010 - 18:36 #7
Tak men hvad gør jeg så, for jeg har midste mit password og
kan ikke få det tilsendt da jeg har skiftet mail pga det firma jeg arbejdet for gik konkurs
Avatar billede vejmand Juniormester
04. januar 2010 - 19:01 #8
Hmm, det ved jeg ikke rigtig.....
Hvis du ejer din e-mail adresse, kan du vel også få den oplyst?
Avatar billede rabitjosph Novice
01. oktober 2010 - 21:13 #9
vejmand kan du sende et svar, så vil jeg lukke indlæg
Avatar billede vejmand Juniormester
01. oktober 2010 - 22:21 #10
Kommer her.....