Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2010 - 12:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MS Office Word 2003 finder ingen stavefejl med dansk ordbog

Hej eksperter,

Jeg sidder og roder med en pc med MS Office Word 2003, der her tilsyneladende holder på, at "hskdjafhkjagfkdj" er et korrekt dansk ord; det lader ikke til at finde stavefejl overhovedet. Der er tale om den amerikanske version af programmet med den danske ordbog valgt. Hvordan kan jeg få skidtet til at finde stavefejl på dansk?

Tak.
Avatar billede hcma Novice
03. januar 2010 - 12:54 #1
hvis du ikke selv har installeret en dansk ordbog, kan du IKKE lave stavekontrol på dansk. Så vidt jeg husker er der kun engelsk, spansk og fransk på den amerikanske udgave. Alle de andre stavekontroller er kun muligheder, hvis man selv får dem købt og installeret.
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2010 - 12:57 #2
Jeg skulle mene, at den danske ordbog var installeret, men hvor kan jeg skaffe den? Skal man købe den i en fysisk butik, eller sælger MS online?
Avatar billede hcma Novice
03. januar 2010 - 13:15 #3
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2010 - 15:16 #4
Nej, at hente betalte produkter gratis er sjældent lovligt ;)
Jeg prøver at finde et alternativ... Tak for hjælpen og smid bare et svar.
Avatar billede hcma Novice
03. januar 2010 - 18:56 #5
svar
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2010 - 19:24 #6
Pow!