Avatar billede HansJos Nybegynder
02. januar 2010 - 12:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

XML odds

Hej hej :)
Jeg vidste ikke hvor jeg skulle poste denne henne.

Mit spørgsmål/efterlysning er om der er nogle der kender et sted hvor man kan få fat i nogle odds via en xml fil.
Har skrevet rundt til danskespil, bwin og bet24 men de er desværre ikke så sammenarbejdes villige.

Nogle der kan hjælpe? :)

Mvh HansJos
Avatar billede HansJos Nybegynder
10. januar 2010 - 12:46 #1
En der kan hjælpe?
Avatar billede arne_v Ekspert
10. januar 2010 - 14:15 #2
Odds er en vare som sælges/købes for penge.

F.eks.:
  https://www.betradar.com/betradar/index2.php?#main:products;sub:oddsradar

Det er vel ikke specielt overraskende at diverse spille selskaber ikke vil give dig data gratis som de selv betaler for.
Avatar billede HansJos Nybegynder
10. januar 2010 - 15:43 #3
Har skam også spurgt om det var noget man kunne købe af dem.

Kender du evt. en dansk side der kan klare opgave? for penge.
Avatar billede HansJos Nybegynder
12. januar 2010 - 18:05 #4
Hej har nu fundet en :)!

Vil du hjælpe mig med og hente det ned arne_v?
Det driller lidt.
Mvh HansJos
Avatar billede HansJos Nybegynder
13. maj 2010 - 15:47 #5
lukket.
Fik en til og programmere en færdig pakke til mig.