Avatar billede ganga Nybegynder
30. december 2009 - 12:55 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Virus angreb i bruger kontien ?

Hej
Jeg har oprettet 3 konti på min computer, da vi er 3 der bruger den.
Efterfølgende har jeg beskyttet min konto med et adgangskode.

Dette har fungeret fint, dvs. vi alle tre har kunne logge af,, og komme ind på hver vores konto.

Der er nu sket det, at når vi starter computeren op, kan man ikke se de andres konto, i stedet ryger man ind i min konto, og skærmbilledet ser anderledes ud. Her står så mit navn, og nedenunder, skal man indtaste adgangskoden. Når man så har indtastet adgangskoden, og logger af, og vil logge ind på de andres konto, kommer man frem til samme skærmbillede igen, så man kan ikke komme ind på de andres konto.

Når jeg går ind kontrolpanelet, og under brugerkonti kan jeg se, de andres konto. Hvis jeg ændre mit navn og adgangskode, er det kun adgangskoden der får en virkning. Jeg kan se, at jeg kan ændre mit navn i brugerkontien, men når jeg logger ud, og logger ind igen, er det mit gamle navn, der stadig står der.?

Er der nogen der kan forklare mig dette, eller fortælle mig hvordan jeg kan genskabe den gamle  indstilling.

Jeg har været inde og prøve at gå tilbage i tid, men dette har heller ikke virket.

Min computer skulle gerne være beskyttet mod virus angreb, da jeg har CA Security installeret, som regelmæssigt bliver opdateret..
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. december 2009 - 13:16 #1
Præv at gå til bage til en dato hvor det sidst virkede!
30. december 2009 - 15:27 #2
Pssssst: http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/ganga (Dem der ikke er grønne) - så længe at du har en del 'hænger' spørgsmål er der nok ikke nogen der vil/gider ?
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3-4
Avatar billede patrick14 Nybegynder
02. februar 2010 - 22:47 #3
Hvilket styresystem?
Avatar billede patrick14 Nybegynder
28. februar 2010 - 21:43 #4
Hvad endte denne med??
01. marts 2010 - 06:33 #5
Ref #2 !!
Avatar billede ganga Nybegynder
31. december 2010 - 11:16 #6
Det endte med at jeg formaterede computeren