Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 15:02 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lukning af spørgsmål

Hej hvordan lukker jeg spørgsmål og svar, når jeg gør som beskrevet i FAQ 4-2 bliver der oprettet et nyt indlæg, jeg tør næsten ikke oprette et nyt spørgsmål
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
28. december 2009 - 15:03 #1
Du beder om at svar - eller lægger et selv hvis det er aktuelt. Derefter accepterer du svaret.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. december 2009 - 15:16 #2
Hvis der ikke er lagt et "Svar", bér du hjælperen om at sende "Svar".
Hvis spørgsmålet er "død" uden hjælp, sender du selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer.

Du sender et "svar" ved at flytte den lille prik oven over boksen, du skriver i.

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Avatar billede Blandy Praktikant
28. december 2009 - 15:17 #3
Der skal være en som har lagt et "svar" i det forum-tråd du har lavet. Ved at der er en gul markering med "svar" inden i, betyder at jeg har valgt at svarer. Der hvor der står svar, kan du som forfatter af tråden, vælge at accepterer svaret og give pointene til pågældende.

Hvis du vil lukke eller du ikke har fået det svar du søgte, er det meget normalt at forfatteren selv lægger et svar, og giver sig selv pointene tilbage.
Avatar billede vejmand Juniormester
28. december 2009 - 15:17 #4
Ups, sorry, Lars havde været der.  :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. december 2009 - 15:19 #5
I dette spørgsmål sender du bare selv et "Svar" som du efterfølgende accepterer, da det er kutyme at spørgsmål omkring brugen af Eksperten er gratis.....
Avatar billede Slettet bruger
29. december 2009 - 15:04 #6
TAK-TAK problemet er bare at der sker ikke noget når jeg har accepteret svaret, der er ingen steder jeg kan give point, eller slette noget, så jeg får flere og flere "spørgsmål,svar, kommentarer" jeg ville gerne kunne slette det hele,men der må være noget galt med min pc.
Avatar billede vejmand Juniormester
29. december 2009 - 15:55 #7
Nej nej, du gør ikke noget noget galt.
Du kan ikke fjerne noget, det er hele idéen med Eksperten, det er en stor database af spørgsmål/løsninger.

Hvis du kigger i din oversigt over dine stillede spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/olufsoerensen
Så kan du se, at du har 3 åbne spørgsmål.
De gule er åbne, og der er lagt "Svar"
De grå er åbne, og der er ikke lagt "Svar"
De grønne er lukkede, men derfor er det stadig mulig at kommentere.

Hvilket spørgsmål er det du har problemer med at lukke?
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2010 - 11:10 #8
Alt ok
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2010 - 11:12 #9
alt ok
os