Avatar billede madser22 Novice
28. december 2009 - 01:24 Der er 1 kommentar og
1 løsning

opret mappe på filestation

Hejsa.

jeg har en synology ds209.
Under filestation er der 3 mapper som udgangspunkt: Music, Video og  Pictures. Hvordan kan jeg oprette nye mapper her?

Med Venlig Hilsen
Mads
Avatar billede snowball Novice
28. december 2009 - 01:38 #1
Det er de delte mapper der er på NAS'en og som den bruger du er logget ind med, har adgang til.

Læs manualen fra side 39 og fremefter for hvordan du selv opretter flere.

http://download.synology.com/download/ds/userguide/x09%20Series/Syno_UsersGuide_NAServer_dan.pdf
Avatar billede spolten Nybegynder
28. december 2009 - 01:47 #2
Hej Mads

Du skal under gå væk fra 'filestation' og ind under 'Management' og nede under menuen 'Privilegier' er det et punkt der hedder 'delt mappe' der kan du oprette mapper.
Hvis det er sub folders  til de mapper du opretter her er det under filstaion eller via ftp eller via netværks drev du kan lave dem.

Spolten