Avatar billede Slettet bruger
27. december 2009 - 16:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

thunderbird kan ikke vedhæftefiler

hej

når jeg skal sende vedhæftede filer i Thunderbird skriver den "kan ikke gemme din meddelelse som kladde. kunne ikke åbne den midlertidige fil C:\bla bl... kontrollere indstilingerne for "midlertidige mapper""

hvad skal man gøre der?
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2009 - 16:46 #1
Er ikke 100 % sikker, men mon det er det her du mangler?
https://addons.mozilla.org/da/thunderbird/addon/556
Avatar billede Slettet bruger
28. december 2009 - 10:25 #2
det er det ikke det er kun når man skal hente mails med vedhæftede filer :)
Avatar billede 220661 Ekspert
28. december 2009 - 10:34 #3
Er ikke sikker på man kan få det til at virke med Tunderbird. Hvis man skal have filer fra en anden person, kan man måske bruge Filemail til opgaven?
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2010 - 13:51 #4
lukket