Avatar billede spurvene Nybegynder
27. december 2009 - 12:13 Der er 7 kommentarer

e-mail - lukke vedhæftede filer op.

Mange vedhæftede filer kan jeg ikke lukke op på grund af min sikkerhedsindstilling?. Eller jeg får besked på at tilknytte filtype i kontroldpanel? Jeg bruger Vista.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2009 - 12:19 #1
Forkert kategori...
Passer denne beskrivelse på dit spørgsmål?:
Anmeld fejl i Eksperten systemet her - NB! KUN til at rapportere om fejl i Eksperten.dk's systemer
27. december 2009 - 12:28 #2
Velkommen til ...

Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger har svært ved at finde rundt i dette forum.
Det er en dog god ting at vide, at denne kategori er beregnet til fejl og forslag ved brug af Eksperten.dk...
Derfor syntes jeg at du oprette dit spørgsmål under en anden mere passende kategori...
27. december 2009 - 12:28 #3
(Nå - #1 dukkede først op da jeg have lagt #2 ...)
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. december 2009 - 13:31 #4
Jeg kan godt forstå, at du som ny bruger
Så kunne i da godt have fortalt hvor spurvene skulle oprette sin tråd!
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. december 2009 - 13:48 #5
poko1> mon ikke http://www.eksperten.dk/spm/Programmer/E-mail er et godt valg...?
Avatar billede Poko1 Ekspert
27. december 2009 - 13:57 #6
jo jo jo men som ny bruger??? jeg tror de blev bange!!og hvis man vil lære noget man kan få brug for er det jo godt at følge alle kategorier! ikke?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. december 2009 - 21:00 #7
hvis man vil lære noget man kan få brug for er det jo godt at følge alle kategorier! ikke?

Det du skriver giver mening, men ikke i dette tilfælde.
det giver ingen mening at følge med i spørgsmål omkring eksperten hvis man vil lære noget om sin email klient :)