Avatar billede halle123 Nybegynder
25. december 2009 - 17:41 Der er 3 kommentarer

Windows 7 Problemer på Notebook

Hej nørder!

Juleaften blev jeg den heldige farmand til en lækker lille notebook fra medion, som er købt i Aldi ( -.-' ) det er en Medion Akoya 13.3'' tommer.. en lille hvid sag.

Men da jeg så om aftenen sætter mig ned for at lege lidt med den så virker svinet fanme ikke.. Hver gang jeg starter den går den ind og siger den installere windows men så kommer der en fejlbesked op og siger at jeg skal genstarte computeren og så vil den gå videre til instillationen fordi der blev fundet en fejl eller lignende.
Og det kan jeg så blive ved med hele tiden.
Og den gider ikke og Recovery.

Jeg har fået nogle Windows cd'er med som jeg troede det var dem man skulle bruge, men der er ikke noget C/Drev i ?
Any ideas? :)
Ellers har jeg tænkt mig at aflevere skidte
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2009 - 17:51 #1
Det er en bytter. Der en fejl i opsættet til installationen. Eller en hardwarerelateret fejl der gør at den genstarter.
Avatar billede halle123 Nybegynder
25. december 2009 - 17:52 #2
Der kan simpelthen ikke gøres noget?
Jeg er igang med at gendanne lortet nu til fabriksinstillinger...
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2009 - 22:29 #3
Hvad skete der her???