Avatar billede 220661 Ekspert
23. december 2009 - 23:27 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Mail på Eksperten

Hej. Har i andre også problemer med mail fra eksperten i løbet af hver aften på det sidste? Får ingen mail lige nu. Og i morgen når jeg tænder op kommer de ind i en lind strøm. Svært at følge op på trådene på den måde.
23. december 2009 - 23:45 #1
(Virker fint her... GMail baseret...)
Avatar billede vejmand Juniormester
24. december 2009 - 00:08 #2
Har du mail hos TDC?
Hvis ja, så kan det hjælpe at skifte til g-mail.

Læs evt. kommentar af CoAdmin man. d. 30. november 2009 kl. 12:39 her: http://www.eksperten.dk/blog/22
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. december 2009 - 00:25 #3
Det samme sker der her jeg nævnte det også i rn tråd da jeg blev spurgt hvorfor jeg ikke svarede! det samme sker i aften der er ikke kommet svar hele aftenen. al anden mail fungerer ok!
Avatar billede vejmand Juniormester
24. december 2009 - 01:00 #4
poko1 >> Har du mail hos TDC?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2009 - 07:53 #5
Jeg får mail fra Tdc, men jeg har en anden konto som jeg brugte dengang jeg var på Get2Net (senere Tele 2. Tror i jeg vil få en jævnere strøm ved at skifte til den?
Bruger ikke selv den til at sende fra længere. Får dagliglige nyhedsbreve som jeg har oprettet for mange år siden. Tror jeg prøver at bruge den konto.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2009 - 08:10 #6
Så har jeg skiftet til min gamle mail adresse. Så må vi se om det løser problemet.
Avatar billede Poko1 Ekspert
24. december 2009 - 09:29 #7
Unskyld at jeg først reagerer nu! jeg gik sku for engangs skyld tidlig i seng!Til Vejmand ja det har jeg og det kan der ikke laves om på min kone er ansat der og vi har vagttelefon!i øvrigt er der ikke noget i vejen med at sende og modtage fra andre.
I øvrigt bliver jeg også en gang imellem sur på TDC men så tænker jeg på hvad andre raser over hos andre selskaber!og så falder det mig ind at det ligner lidt den samme hetz der ofte udøves mod Bill Gates Ps. der kom 27 mails fra eksperten til morgen
og så GLÆDELIG JUL.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. december 2009 - 09:42 #8
poko1 >> Bingo, så er det der problemet ligger.  :-)
Se mit link længere oppe.

Og jo, det kan sagtens laves om. Jeg bruger også TDC, og har heller ikke problemer andre steder.
Opret en gmail, du behøver jo ikke bruge den til andet, end til Eksperten. Efter du har oprettet den, og ændret din log ind på Eksperten, indstiller du bare gmail til at videresende mails til din TDC-adresse, og vupti: Problemet er løst!

Efter at jeg, og andre, har gjort det, har vi ingen problemer med mails fra Eksperten.

Glædelig jul
24. december 2009 - 10:01 #9
(Jeg har af samme grund gennemført proceduren som i #8 - siden har det virket fint!!!)
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2009 - 10:27 #10
Min nye (gamle emailadresse) mailadresse ser ud til at fungere. Nu skal jeg bare have testet om den fungerer over "hele" dagen. Det må tiden vise.
Avatar billede vejmand Juniormester
24. december 2009 - 10:41 #11
Det tror jeg den gør.  :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2009 - 08:24 #12
Jeg har ikke fået testet om mit mailproblem er løst endnu, men siger tak for de indlæg der er kommet, og hvis min gamle konto ikke er væsentlig bedre end TDC kontoen vil jeg som i har gjort det lave en G-mail konto. Jeg lukker spm her, men hvis der er nogen der har yderligere kommentarer/andre muligheder er i velkommne til at kommentere yderligere.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. december 2009 - 10:49 #13
Velbekomme, hvis du får mails om kommentarer i dette spørgsmål, så er problemet vel løst.....  :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2009 - 11:47 #14
Ja jeg tror det er løst. Men for at være helt sikker på det, afventer jeg med at tage hænderne over hovedet og juble, til at vi kommer lidt hen på dagen hvor der er større trafik på eksperten. Mit problem var, at post udeblev når der var stor aktivitet. Det håber jeg er løst nu. Ellers opretter jeg en g-mail konto som i har foreslået.
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2009 - 21:54 #15
Mailen har kørt problemfrit efter skiftet, så det er bare perfekt.
JuHUUUUUUUUUUU!!!!
Avatar billede vejmand Juniormester
26. december 2009 - 06:00 #16
Jamen er det ikke fantastisk.  :-)

God bagjul......