Avatar billede Rasmussen2 Nybegynder
23. december 2009 - 15:30 Der er 6 kommentarer

Gratis Webhotels?

Hejsa Alle Eksperter (:
Har for ikke så nylig oprettet et domæne hos GratisDNS (.com), men er nu kommer i den knibe at min tidligere Webhotel byder ikke længere eksistere.

- Nogle der måske har en ide til hvor jeg kan skaffe gratis Webhotel? (Eller ihvertfald billigt).
Det skal helst have mysql, php (5+).

På forhånd tak
- Mads Rasmussen.
Avatar billede giweo Juniormester
23. december 2009 - 16:00 #1
Hvad med denne til 11,25 DKK/måned

http://www.one.com/da/
Avatar billede Slettet bruger
23. december 2009 - 17:35 #2
Eller denne, til fuldstændig det samme.
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
23. december 2009 - 18:08 #3
Avatar billede Rasmussen2 Nybegynder
23. december 2009 - 19:43 #4
Har prøvet Dinhost.net, men de ville af sikkerhedsmæssige grunde ikke deaktivere scrit, som jeg så skal bruge til det design jeg gerne vil have:/
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
23. december 2009 - 21:33 #5
Hvad er det konkret du har brug for der skal være deaktiveret?
Avatar billede Rasmussen2 Nybegynder
24. december 2009 - 10:27 #6
Det er Strict Mode i mysql serveren der gerne skulle kunne deaktiveres.