Avatar billede JeppeT Nybegynder
22. december 2009 - 21:22 Der er 1 kommentar

CSS sever: MOTD HTML

Hey jeg er lige blevet færdig med mit nye MOTD til min css server. Jeg har lavet den i html, og det gik egentlig fint. Jeg kopierede så koden ind i min servers MOTD dokument, men når jeg joiner serveren er det bare gennemsigtigt dvs. der står intet. Jeg er ikke så god til html så jeg har virkelig brug for hjælp ! :)
Her er koden:

<html>
<body style="background-color:#FFFFFF">
<div align="center" style="color:#045FB4"overflow:scroll;"><h1>Welcome To Team RsN's CSS Server</h1>
<b><i><span style="color:#000000">Server owned by the Team.RsN members - Maintained by Jt'!!</span></i></b>
<br /<span style="font-size: 15pt; color:#FF0000;">Interested in playing a pcw/cw against Team RsN? Contact Jt'!! <u>Steam: jts199</u></span>
<br /<span style="font-size: 15pt; color:##045FB4;"><b><u>In order to play on our server, you must obey the following rules:</u></b></span>
<br /<span style="font-size: 12pt; color:##045FB4;">(To see the rules again, type !rules In the chat)</span></div>
<div><span style="font-size: 23pt; color:#045FB4;"><u>Server Rules;</u></span>
<br /<span style="font-size: 16pt; color:#045FB4;"><b><i>1. Behave and respect other players </b></i></span>
<br /<span style="font-size: 16pt; color:#045FB4;"><b><i>2. Be Fair</b></i></span>
<br /<span style="font-size: 16pt; color:#045FB4;"><b><i>3. Speak Nice To People</b></i></span>
<br /<span style="font-size: 16pt; color:#045FB4;"><b><i>4. Accept that you got killed/no whining - for example saying people hack,  or that they were lucky</b></i></span>
<br /<span style="font-size: 16pt; color:#045FB4;"><b><i>5. No mic spam/don't speak too much</b></i></span>
<br /<span style="font-size: 16pt; color:#045FB4;"><b><i>6. No porn or offensive sprays</b></i></span>
<br /<span style="font-size: 16pt; color:#045FB4;"><b><i>7. Respect and obey admins (Only people with the Team.RsN tag are admins!)</b></i></span>
<br /<span style="font-size: 16pt; color:#045FB4;"><b><i>8. We don't search admins, and you can't buy admin, so don't ask</b></i></span>
<br /<span style="font-size: 16pt; color:#045FB4;"><b><i>9. Hacking is strictly forbidden, and will result in permanent ban without warning!</b></i></span>
<br /<span style="font-size: 16pt; color:#045FB4;"><b><i>10. We rarely ban people permanent, so if you get banned try connecting to our server later</b></i></span>
<br /<span style="font-size: 16pt; color:#045FB4;"><b><i>11. If you want to protest a ban contact Jt'!! Steam: jts199</b></i></span></div>
</body>
</html>
Avatar billede Killervalon Nybegynder
05. februar 2010 - 12:22 #1
Har ikke tid til at teste lige nu. Men du kunne prøve at fjerne baggrunds farven. Det kan jeg heller ikke få til at virke mer :-(