Avatar billede komputerdk Mester
22. december 2009 - 16:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

VBA - brevflet og print side 1 på et papir, side 2 på et andet

Som overskriften siger..

kan jeg via VBA skrive ud, så den skriver hver ulige sider ud på et papir og lige sider ud på et andet (pga. der er en blanket der skal printes, og der er et følgebrev med).

Jeg har lavet de to sider pr. bruger via brevfletning (men kan skrive hele dynen ud til en fil)..

TAK
Avatar billede supertekst Ekspert
22. december 2009 - 18:38 #1
Hvad er problemet?
Avatar billede komputerdk Mester
22. december 2009 - 22:37 #2
At jeg gerne ville undgå at have to bunker. Så de ulige sider bliver printet fra en papirkilde og de lige fra den anden, ergo man får word til at sortere
Avatar billede supertekst Ekspert
22. december 2009 - 22:46 #3
Dvs printer med to bakker & en VBA-kod, der kan klare dette?
Avatar billede komputerdk Mester
13. januar 2012 - 04:58 #4
supertekst læg svar

i side opsætning kan man vælge at side 1 er i en bakke og resten er i en anden (hvilket er fint da der er to sider og brevflet opfatter hver datarecord som et nyt dokument)...
Avatar billede supertekst Ekspert
13. januar 2012 - 09:03 #5
Det får du så..