Avatar billede phongsen Nybegynder
20. december 2009 - 14:33 Der er 3 kommentarer

Access - Data udtræk til excel

Hej

Jeg skal lave et udtræk fra mit access database, der viser procentdelen af amternes befolkning i alderen (16-66år) Tabellen skal illustrere de perioder hvor et amt har ligget over 70 procent for henholdsvis mænd og kvinder.

Det er lidt svært at forklare alle de tabeller som er tilknyttet til databasen..Så hvis i kan hjælpe, kan jeg bare sende databasen via mail.

På forhånd tak (:
Avatar billede mugs Novice
20. december 2009 - 14:57 #1
mugs snabelting mail.dk

Som en .Zip fil i en tidligere version end 2007. Jeg er væk fra skærmen i et par timer.
Avatar billede phongsen Nybegynder
20. december 2009 - 15:30 #2
Hej mugs

Jeg kan åbenbart ikke sende dig nogen mail?
Delivery to the following recipient failed permanently:

    mugs@mail.dk

Har du en anden mail?
Avatar billede phongsen Nybegynder
20. december 2009 - 15:47 #3
min mail er forresten phong478@hotmail.com. Du kan bare sende mig en mail...så replay jeg med den vedhæftet access fil