Avatar billede egzonrh Nybegynder
19. december 2009 - 13:44 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Ekstern harddisk på nettet?

Hej

Jeg har lyst til at kopier alle mine dokumenter, filer, billeder til en slags ekstern harddisk på internettet.
Er jeres anbefalingerne også sikkert?

Er der også et sted, hvor man kan gemme sine favorit links? Ligesom når man trykker på Bogmærker > Links.
Hvis der nu også er et sted på netttet, hvor man også kan oplagre dem.

Så kan man på enhver tid logge på og se filerne og linksene.

Tak.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. december 2009 - 14:23 #1
Avatar billede claes57 Ekspert
19. december 2009 - 14:54 #2
links - jeg har google toolbar installeret. Den styrer fælles links på mine maskiner.
Google docs er ikke helt godt til dokumenter, da disse konverteres til googles format.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
19. december 2009 - 19:33 #3
Syntes keepit.com er meget god.

Når jeg er i skole, vil jeg så kunne hente mine filerne gennem browseren eller skal jeg installere programmet?

Ellers synes jeg at den er meget fint.

Google Toolbar er desværre ikke det jeg søger.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
19. december 2009 - 19:46 #4
Hey,
Er det også muligt med Megaopload.com?

Man behøver ikke "dele" filerne ud.
Avatar billede per-olof Nybegynder
19. december 2009 - 22:20 #5
Jeg prøvede mysecuritycenter som du linkede til
john_stigers.
Norman Antivirus dræber næsten alle filer og mener de er Trojaner.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
20. december 2009 - 11:39 #6
Jeg har lavet en backup af filerne.
Men kan jeg få adgang til filerne direkte på andre computer uden at downloade programmet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. december 2009 - 12:28 #7
#5 lol...
Der er da vist en lille defekt i Norman Antivirus :)
Avatar billede egzonrh Nybegynder
22. december 2009 - 13:02 #8
Ingen?
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2009 - 16:33 #9
#6 hvis det spørgsmål var til mig, så er svaret nej - ikke uden krypteringsnøglen, så den skal med over på de computere du skal bruge det fra.
Det er derfor det er så sikkert.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
22. december 2009 - 18:56 #10
Tak for din hjælp:)
Heldigvis laver den en backup af filerne, hvis de skulle blive slettet fra PC'en.

Du smider bare et svar:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. december 2009 - 20:00 #11
Svar :)
Avatar billede egzonrh Nybegynder
22. december 2009 - 20:52 #12
:)
21. juni 2010 - 12:08 #13
Hej egzonrh

Jeg hedder Kim og er Dansk supporter hos Mysecuritycenter, du kan hente vores gratis 2Gb Onlineback system via dette link: www.myonlinebackup.dk Du kan naturligvis tilkøbe mere plads hvis du skal bruge mere end de 2 Gb vil tilbyder dig gratis.

Vi har iøvrigt også lige lanceret vores nye MYFreeAntivirus, som du kan downloade ganske gratis.  MYFREEAntivirus 2010 er en meget omfattende sikkerhedspakke, hvor vi, som de eneste i verden, tilbyder gratis support. Måske var dette også noget for dig per-olof, det ser ud til at din antivirus trænger til at bliver erstattet med noget der virker :)

Du kan hente din egen version på www.myfreeantivirus.dk

I øvrigt er www.myfreeantivirus.dk sponsor for Super Brian, som vi jo snart skal se bokse igen.

http://www.ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/boksning/article1355084.ece

Hvis du har spørgsmål eller brug for hjælp kan jeg altid kontaktes på: kim.b@mysecuritycenter.com

Venlig hilsen

Kim
Mysecuritycenter support
Avatar billede egzonrh Nybegynder
21. juni 2010 - 21:12 #14
Nice, tak for det :)

Det lyder meget godt, men lige nu har jeg mine hænder fulde, men jeg prøver den så snart som muligt.