Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. december 2009 - 15:10 Der er 5 kommentarer

.htacess hos surftown fungerer ikke...

Har implementeret et nyhedsscript på min hjemmeside men admin delen er ubeskyttet....
Har prøvet at generere en .htacces kode og passwd.... men det fungerer ikke.

Skal jeg kontakte surftown?
Avatar billede zips Juniormester
15. december 2009 - 15:43 #1
Ja hvis du er 100% sikker på at de 2 filer har det rigtige indhold og ligger rigtigt, tit er det en forkert sti som er lagt ind i .htaccess

Men tjek ud fra denne side om det er rigtigt sat op http://hjemmesideskolen.net/password
Avatar billede viggosmor Nybegynder
15. december 2009 - 19:18 #2
Ja, det er jeg næsten sikker på, prøvede så at uploade en tom .htacess fil, men fik internal server fejl ligesom før....
Har skrevet til Surftown support.....
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. december 2009 - 09:02 #3
Hvilken mappe har du lagt det i?
Avatar billede Onlinemarketing Nybegynder
11. januar 2010 - 14:11 #4
htacess filen skal placeres i den mappe du ønsker at beskytte med password, hvis du uploader en .htaccess fil skal stien til filen med password være med, ellers kan den ikke finde disse data og kan heller ikke logge ind, serverkoden 500 er altid en fejl 40, der er enten et script eller permission der er sat forkert.

HTTP Status Code - 500 Internal Server Error
Serveren stødte på en uventet fejl, der forhindrede fuldførelsen af anmodningen. Denne fejl opstår typisk, hvis CGI scripts er sat forkert op, f.eks. forkerte permissions etc.

Læs mere om htaccess her http://blog.onlinemarketing.dk/htaccess.html
Avatar billede viggosmor Nybegynder
17. januar 2011 - 08:34 #5
Tak onlinemarketing, læg et svar :)