Kompliceret e-mail-problem - 5 teknikere giver op!
Fra en ende af: webbaseret pop3 e-mail går ind på 6 maskiner, der forsynes med TDC internet både direkte og via switch. Der køres på standardporte 110 og 25, men dette er ikke et problem til dato. Alle maskiner bruger outlook, er beskyttet med AVG og SpamFighter.
Problemet: Opstår for en uge siden, mails kan ikke længere hentes ned fra serveren. Vær opmærksom på at vi kan sende alle e-mails.
Forsøgt: at teste kontoindstillinger - de fungerer fint - og test mailen bliver også sendt og modtaget, dog ikke hentet ned fra serveren.
at hente e-mails ned på outlook express. Dette lykkedes?????
At afinstallere AVG, dette gjorde ingen forskel.
At afinstallere Spamfighter, dette gjorde ingen forskel.
Problemet er det samme på alle 6 maskiner, ergo er det ikke bare en enkeltstående fejl. Der er hos Fuzion (hosting) ikke meldt nogen fejl hos andre end os - og det rigtig mærkelige er så, at der ikke er foretaget en eneste ændring natten til torsdag hvor det hele brød sammen.
Er der nogle der har et bud??? I må meget gerne tage kontakt med det samme.
Prøv med en admin, at gå ind på serveren og se om der ligger uhentet post, Jeg har haft damme problem, jeg havet en mail adresse som jeg ikke brugte men ikke havet fået slettet, derved var min postkassr fylde, da jeg fik slette alle de mail der lå i den gamle email, virket det hele igen
Jeg er admin, og har direkte adgang til mailserveren, som også har en webmail funktion så længe vi ikke henter e-mail fra serveren ned på den enkelte outlook.
Dvs. at mailboxene hos udbyderen er tomme normalt. Lige nu indeholder de vores e-mails, som altså ikke kan hentes ned på vores outlooks. Fik jeg gjort det mere klart???
Fik du løst dette problem, hvilken mailserver bruger du ? Exchange eller et annet software...
Vh. Niller
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.