Avatar billede ASoegaard Nybegynder
13. december 2009 - 10:06 Der er 1 kommentar

Jeg kan ikke få lov til at gemme ændringer på hjemmeside via NotePad

Hej

Jeg har i mange år redigeret en hjemmeside og skifter menuer hver måned. Jeg åbner selve HTML koden og sætter ændringerne ind. Derefter taster jeg ALT + G og F5. Derefter uploader jeg via mit FTP program.

Jeg fik Vista Premium sidste år, og det første halve år var der ingen problemer.

Nu er jeg imidlertid løbet ind i et mega frustrerende problem.

Når jeg vil gemme kommer der følgende fejlmeddelelse: "Filen kan ikke oprettes, kontroller at stien og filnavnet er korrekt".
Hvis jeg her klikker "OK" kommer "GEM SOM" menuen frem.
Så klikker jeg "OK" igen og bliver spurgt om jeg vil erstatte filen. Så lang så godt!
Men når jeg så klikker ja kommer ovenstående fejlmeddelelse igen og jeg er lige vidt.

Jeg har forsøgt mig med at gemme i et andet navn og så omdøbe - et værre bøvl, men det kan jeg jo bliver nødt til.
Men så løber jeg ind i problemer når jeg overfører i FTP. Selvom jeg omdøber til det rigtige navn bliver  filen enten ikke overført, eller når jeg kan se at den er overført vil hovedsiden ikke vise den.

Det er mega frustrerende og jeg aner ikke hvordan jeg skal løse det!

Har prøvet at ændre på sikkerheden, slå brugerkontrollen fra, taste den der adm. kode i kommandopromten som ofte omtales, men intet hjælper.

Er der nogen som kan hjælpe? Der er som om nogen har overtaget min PC.

Venlig Hilsen

A Søgaard
Avatar billede Metteheitmann Nybegynder
14. marts 2010 - 19:40 #1
Jeg har præcist det samme problem og kan ikke komme videre med at lave hjemmeside.

Er der nogle der kan give noget feed back?