Avatar billede yep Nybegynder
13. december 2009 - 09:13 Der er 3 kommentarer

Fejl ved installation af Level One WNC-0301

Hej

Jeg har købt et Level One WNC-0301 (version 6) netkort (trådløst), og har installeret kortet i PC'en.

Herefter kører jeg installationsCDen uden problemer (Operativsystemet er Windows XP). Men når installationen er afsluttet er der et stort rødt kryds over Level One ikonet i proceslinien, og jeg kan ikke åbne utility programmet (der skulle give adgang til logge på netværket). Herefter kommer Internet Security med en alarm, og at den har sat setdrv.exe i karantæne.

Har nogen et bud på problemets årsag og løsning.
13. december 2009 - 11:19 #1
Deaktivér midlertidigt [Internet Security] og kør instalationen igen...
Avatar billede yep Nybegynder
15. december 2009 - 11:43 #2
Super - det virker

Det medfører dog et ekstra lille problem. Login processen er ændret.

Før var der det klassiske XP login, hvor jeg kunne vælge mellem de forskellige brugerkonti (og kun skulle taste password).

Nu får jeg en box, hvor jeg skal skrive brugernavn og password (jeg får ikke vis de forskellige brugerkonti - det er samme box man får, når man skal logge på en server).
15. december 2009 - 18:56 #3
... se i [Kontrolpanel] - [Brugerkonti] ?
Se hvilken muligheder der er ?

(Har ikke XP lige her...)