Avatar billede Svane55 Nybegynder
11. december 2009 - 14:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Udelad side tal på de første sider

Jeg har en opgave l hvor jeg ikke vil have sidetal på forsiden og de to efterfølgende sider som indeholder min indholdsfortegnelse.

herefter skal sidetalene være fortløbende.

dvs min opgaves side 4 skal have sidetal 1 osv.

hvordan gør jeg det?
Avatar billede Svane55 Nybegynder
11. december 2009 - 14:46 #1
det er word 2007
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
11. december 2009 - 15:21 #2
Der er flere muligheder. En af dem er denne:

1. Klik efter indholdet på side 3 og indsæt et sektionsskift (fanen Sidelayout > Skift > Næste side).
2. Gå til side 4. Dobbeltklik i sidehoved eller -fod for at få vist fanen Design.
Alt det følgende laves på fanen Design.
3. Slå "Sammenkæd med forrige" fra.
4. Klik på Sidetal og vælg den type sidetal, du vil have indsat.
5. Klik på Sidetal, vælg "Formater sidetal". I dialogboksen, der åbnes, skriv 1 i feltet "Begynd med". Klik OK.
Avatar billede Svane55 Nybegynder
11. december 2009 - 19:19 #3
Tak , ... igen :)
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
11. december 2009 - 21:52 #4
Velbekomme.
Avatar billede kittajeanette Nybegynder
04. maj 2011 - 22:33 #5
SÅDAN !!
Det har jeg forsøgt at få til at du i mange år nu.
Har altid måtte affinde mig med, at min indledning bare starter på alt andet end side 1.
Din forklaring er gemt i foretrukne ;-)))