Avatar billede tinebn Nybegynder
10. december 2009 - 16:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Moms og Oscommerce ved login på betalingsdelen " forsvinder"

Hej

Mine produkter vises alle med priser incl. moms, når jeg ikke er logget ind  til betaling( det virker )

når jeg så logger ind  og skal betale, vises alle mine priser uden moms også min faktura er uden moms ?

er der en der har et link eller en forklaring til dette problem ?

p.s har sat show price with tax til true

Hilsen Tine
Avatar billede hmanback Nybegynder
10. december 2009 - 22:04 #1
Hvis ikke du får et svar, så vil jeg anbefale at poste i dette forum http://www.openforum.dk/index.php
Avatar billede tinebn Nybegynder
12. december 2009 - 11:35 #2
ok tak
tyder på du ¨får ret !
Avatar billede tinebn Nybegynder
31. marts 2011 - 17:09 #3
lukker spørgsmål