Avatar billede sc0091 Nybegynder
10. december 2009 - 12:46 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Pinnacle Studio 14.

Hej.

Et kort spørgsmål :
Findes ovennævnte på dansk, hvis ja hvor kan den købes ?

Påhånd tak
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. december 2009 - 12:57 #2
Jeg vil tro at Pinnacle Studio 14 er lavet i Multilanguage som i de andre versioner..
Avatar billede justrace Novice
10. december 2009 - 13:05 #3
http://old.shg.dk/p/2193450

Den de har hos el-gigangster er lillebroren:

http://old.shg.dk/p/2193449

og koster kun 349,- hos shg.dk
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
10. december 2009 - 13:22 #4
justrace>> Ja det er da billigere..
Avatar billede sc0091 Nybegynder
10. december 2009 - 13:23 #5
Hej igen.

Tak for de hurtige svar. Jeg havede selv fundet de steder men jeg synes ikke der står at versionen er på dansk. Jeg  har version 12 på dansk, men har købt et full HD kamera så derfor ønsker jeg version 14. Da version 14 er forholdsvis ny synes jeg ikke jeg kan finde nogen steder der har en dansk version.
Min overbevisning er at den ikke findes på dansk endnu. Hvad mener i?
Avatar billede justrace Novice
10. december 2009 - 13:30 #7
Hov, havde ikke set dit indlæg. Men ved ikke om de er på DK. Men spørger lige. :)
Avatar billede justrace Novice
10. december 2009 - 13:43 #8
jeg kan desværre ikke svar på det med sproget, hvis forgængerne er på dansk, regner jeg med denne også er, men jeg kan ikke finde oplysningerne. Shg har har 2 stk på lager af http://old.shg.dk/p/2193450
Avatar billede sc0091 Nybegynder
10. december 2009 - 14:04 #9
Hej justrace.

Læg et svar så får du point.
Avatar billede justrace Novice
10. december 2009 - 14:07 #10
Jo det kommer her, men jeg venter lige på svar på om den er på DK. :)
Avatar billede justrace Novice
10. december 2009 - 14:08 #11
Men er det meget påliggende at det er DK, da der jo findes Sony Vegas Studio som nok er lidt bedre. :)
Avatar billede justrace Novice
11. december 2009 - 13:23 #12
Har fået svar fra shg.dh, og de bekræfter at det er en DK version.
Avatar billede sc0091 Nybegynder
11. december 2009 - 13:28 #13
Tak for det justrace. Jeg vil straks bøbe det da jeg kender
Studio men jeg kender ikke det fra Sony
Avatar billede justrace Novice
11. december 2009 - 13:35 #14
Du kan hente en trial der virker 100% i en måned, altså ikke noget med kun simulering eller vandmærker eller lign. : http://www.sonycreativesoftware.com/homestudio

Det skal være den i midten, da den helt billige ikke er nok.

Men den er ikke på dansk.
Der er jo også Adobe Premiere Elements 6 til omkring 700,-.

De 2 ville jeg selv vælge frem for Pinacle. Det Pinacle holder kunderne på, er deres navn og at den fås på dansk. Ikke på funktioner.
Avatar billede justrace Novice
11. december 2009 - 13:35 #15
Mente Premiere Elements 8 og ikke 6. :)
Avatar billede perwulff Nybegynder
28. december 2009 - 19:54 #16
Pinnacle Studio 14.

Hej.

Er der som kan hjælpe????

Der kommer ingen lyd når jeg afspiller min film.

På forhånd tak.

Hilsen Per.