Avatar billede ankerhugo Nybegynder
09. december 2009 - 21:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Mistet email (outlook ekspres)

Hej alle
Jeg er kommet til at fjerne programmet Outlook ekspress fra computeren....Det var min kones....hun truer med alverdens ulykker hvis jeg ikke får det tilbage.
Har prøvet en masse,men kan ikke finde ud af det.

HJÆLP:::HJÆLP

Mvh
Anker
09. december 2009 - 22:05 #1
Win98, W2000, XP, ... ?

---

...fjerne programmet Outlook ekspress ... - det er nok kun 'genvejen' du har fået ædt ???

Prøv at kigge på "C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe" ?
Avatar billede vejmand Juniormester
09. december 2009 - 22:41 #2
Eller:
Kontrolpanel -> Tilføj eller fjern programmer -> Tilføj/fjern Windows komponenter
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
09. december 2009 - 23:01 #3
Hej vejmand
Det lykkedes at få programmet tilbage via kontrolpanel m.v.
Du har reddet mit liv.
I burde begge have 1000000 point

Mvh og mange tak
Anker
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2009 - 00:29 #4
Velbekomme, svar kommer her.  :-)

Husk at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".
"Svar" er tiltænkt løsningen, så der kan tildeles point som tak for hjælpen.  :-)

Du lukker spørgsmålet ved at sætte flueben i "Accepter dette svar" ud for svaret, og klikke på "Accepter svar og afgiv point" nederst.
Avatar billede vejmand Juniormester
10. december 2009 - 01:21 #5
He he, det er lige netop derfor du skal huske at sende egne indlæg som "Kommentar" og ikke som "Svar".

Det var jo mit "Svar" du skulle acceptere, og ikke dit eget. Nu har du jo taget point tilbage.....
Avatar billede ankerhugo Nybegynder
29. december 2009 - 23:04 #6
Hej vejmand
Beklager er ikke så godt hjemme her
Skriv et svar så får du 200 point
Vh
Anker
Avatar billede milter Ekspert
29. december 2009 - 23:39 #7
@ ankerhugo.

Når et svar er accepteret i en tråd, kan der ikke "svares" længere.

Du kan i stedet oprette et nyt spørgsmål i denne kategori og kalde den "Point til vejmand" eller "Point til vejmand og karise larry", hvis du vil give dem begge point. Angiv samme pointtal som i denne tråd.

Når du har oprettet det nye spørgsmål, skal du i denne tråd skrive en ny "Kommentar" med henvisning til det nye med pointene, så de er klar over, du gerne vil af med dine point :-)

Lidt snørklet, men det virker fint, og det er en meget brugt metode her på eksperten.dk, når der går kludder i pointtildelingen :-)