Avatar billede gucciandprada Nybegynder
09. december 2009 - 14:52 Der er 3 kommentarer

Problem med computeren ved start

HVer gang jeg nu tænder min computer, popper der en kasse op på mit skrivebord. der står følgende:

RUNDLL
Fejl under indlæsning af : C:\Windows\system32\sshnas.dll
Avatar billede Blandy Praktikant
09. december 2009 - 15:13 #1
sshnas.dll er en trojansk hest. Ergo du har virus.

Ved ikke helt om det er godt eller skidt at den ikke kan læse det bibliotek som den trojane hest er i.
Linket til artikel med netop denne trojan.

http://www.superantispyware.com/malwarefiles/SSHNAS.DLL.html

Men se at få den fjernet med anti-virus.
Avatar billede fromsej Praktikant
09. december 2009 - 16:00 #2
Avatar billede Lars_Schutt Nybegynder
09. december 2009 - 16:08 #3
Jeg har tidligere haft denne trojan, og det var nok en af de lette efter min mening, at slippe af med.