Avatar billede clha Nybegynder
08. december 2009 - 10:07 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Søgemaskineoptimering

Medion stationær computer, Windows Vista, Firefox browser.

Jeg er ved at opbygge et gratis website www.tap-koret.yolasite.com

Den kommer ikke frem i google, når jeg indtaster

tap-koret yolasite eller andre ord, som er indeholdt i siderne på min website.

Jeg har søgt på seo på google, men får kun meget avancerede svar med komplicerede programmer.

Findes der mere enkle lægmands programmer, hvor man kan sætte nogle søgeord ind, så ens website kommer frem ved google søgning?
Avatar billede keysersoze Guru
08. december 2009 - 10:41 #1
Det kan let tage lang tid at blive opdaget og indekseret af søgemaskiner - måneder er ikke unormalt - men det sker ikke af sig selv, det gælder i første omgang at gøre opmærksom på at sitet findes ved at få lagt links ind på relevante og allerede indekserede hjemmesider (det har du jo så allerede gjort her nu, men der skal mange flere til på andre sider).

Når først det er klaret kan du begynde at kigge på hvad du kan gøre på din side og der er nogle gode guides her på eksperten til det. Bla har du ikke unikke titles samt meta og så er der heller ikke så meget indhold igen og det er netop indholdet der indekseres.
Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
08. december 2009 - 11:38 #2
Det er rigtigt som keysersoze siger, at det kan tage lang tid at arbejde med SEO. Specielt ved nye sites.

Det du kan gøre for at intensivere er at tilmelde dig til forskellige sites ud over Google. Det er i hvert fald min erfaring at det speeder op for processen. Søg også efter artikelsites, hvor du kan lave artikler om dit website og linke videre herfra - det virker rigtig godt, hvis du gør det rigtigt og effektivt. Lad være med at kopiere og genbruge tekster :-)

Tjek f.eks.: http://www.artikeltorvet.dk
Eller denne oversigt: http://www.semoblog.com/tilf%C3%B8j-link-71.html
Avatar billede clha Nybegynder
22. august 2010 - 09:25 #3
websitet ER kommet frem på google.

Giv svar begge to.
Avatar billede keysersoze Guru
22. august 2010 - 09:35 #4
svar :)
Avatar billede steenolsen1 Nybegynder
22. august 2010 - 18:08 #5
SVAR. GODT DET LYKKEDES