Avatar billede pablopablo Nybegynder
05. december 2009 - 19:09 Der er 2 kommentarer

Softmod af Nintendo WII

God aften.

Har nogle af jer, erfaring med softmoding af Nintendo WII, således at man kan kopiere sine originale spil over på en USB harddisk?

Kender i noget til denne side, som tilbyder denne service:
http://www.wiisoftmod.dk/index.php

Mvh.
Avatar billede spicyrazz Nybegynder
05. december 2009 - 21:31 #1
Du skal nok ikke begynde på at få en firmware ind på. det kan både misbruges af folk der bare downloader spil istedet for at betale for dem, og så kan det også ødelægge den (det kan den ihvertfald, hvis man ligger firmware ind på Psp eller Ps3)

Jeg ville ihvertfald hellere nøjes med "lange load tider og ridsede dvd'er" istedet for "ødelagt harddisk og maskine og erstatningskrav"
Avatar billede WiiCanDoBetter Nybegynder
10. december 2009 - 23:37 #2
Hvad er det for noget vrøvl spicyrazz. Bare fordi man modder sin wii behøver man jo ikke downloade spil. Hende i mine børn's SFO har jeg lige moddet deres wii, og de køber spillene og vil gerne sikre sig at de dyrt indkøbte spil holder mere end en uge. Mht. at ødelægge den sker det MEGET sjældent hvis man bare følger guiderne ordenligt.

På siden www.wiisoftmod.dk kan du hvis du ikke har nerver til det købe dig til det eller du kan finde guider her http://www.wiisoftmod.dk/forums/div-guider-f18.html hvis du selv vil gøre det.

Happy modding.