Avatar billede holmmorten Novice
05. december 2009 - 15:17 Der er 1 løsning

Backup af Windows mail fra HD

Hej

Jeg sidder med en computer, som er gået helt i sort - den vil hverken den ene eller det andet. Det vigtigste er faktisk at få sikret nogle emails fra windows mail. Kan dette gøres ved at "hive/kopiere" nogle filer over (som det var i outlook ekspres)??

Jeg har forsøgt alt med startprocedurer, systemgendannelse osv. - intet virker, og skidtet skal reinstalleres..... men ville gerne have sikret de mails inden. (Har forsøgt at køre windows mail - men det vil slet ikke starte op)

MVH

Morten
Avatar billede holmmorten Novice
05. december 2009 - 16:34 #1