Avatar billede fis Nybegynder
05. december 2009 - 14:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

550 Blev afvist fordi den ligner spam

Mon der er nogen der kan hjælpe ? Jeg har microsoft outlook expres som postprogram ,der er bare lige et problem ,jeg kan ikke sende en mail til mig selv og en anden adresse, andre er der ikke noget galt med,der bliver skrevet i den mail jeg får tilbage at systemadministrator ikke kan levere ,i mailen står der 550 blev afvist fordi den ligner spam .
Kører Wista og XP begge er der problemer med.
MVH.Benz
Avatar billede milter Ekspert
05. december 2009 - 15:01 #1
Hvad sender du? Er der filer eller links til websider i mailen?
Avatar billede fis Nybegynder
05. december 2009 - 15:08 #2
Jeg sender en almindelig mail hvor der kun står Test
MVH.Benz
Avatar billede milter Ekspert
05. december 2009 - 15:23 #3
Avatar billede fis Nybegynder
05. december 2009 - 16:04 #4
Jeg har fået løst problemet, der manglede flueben i udgående post
MVH.Benz
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. december 2009 - 16:42 #5
Den forklaring siger mig intet...
Uddyb :)
Avatar billede fis Nybegynder
05. december 2009 - 17:29 #6
Jo ind i funktioner e-mail- konto - skift e-mal-konto-flere indstillinger-internet e-mail-indstillinger-server til udgående post flueben i server til udgående post (SMTP)kræver godkendelse OK.
Så var problemet løst
MVH.Benz
Avatar billede vars Nybegynder
03. juni 2013 - 18:02 #7
Jeg har samme problem i MS Outlook 2010