Avatar billede fis Nybegynder
04. december 2009 - 18:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skærmbillede bliver mindre

Hej jeg har en Acer Aspira 7000 bærbar ,når jeg er inde på youtube og skifter fra det ene billede til et andet, bliver skærmbilledet mindre fra bunde af, til sidst er det sommetider kun en centimeter afhængig hvor længe jeg bliver ved ,det kan også godt forekomme på andre hjemmesider,

Venlig hilsen Benny
Avatar billede jjbirk Nybegynder
04. december 2009 - 19:33 #1
Har selv haft samme problem, det var googel toolsbar deer var mit problem.
Afstalere den og så er problemet løst.
04. december 2009 - 19:56 #2
Avatar billede fis Nybegynder
21. december 2009 - 17:13 #3
Meget forsinket men det virkede