Avatar billede majbom Novice
04. december 2009 - 11:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

indd.bin fra mac - hvordan åbner jeg dem på en pc?

hej experter

jeg har nogle indesign-filer som er lavet på en mac, og de har af en eller anden grund endelsen .bin efter .indd - hvordan dælen åbner jeg dem på min pc?

pft
Avatar billede majbom Novice
04. december 2009 - 15:14 #1
nå jeg har fundet frem til at hvis man overfører filen fra mac'en via alm kopiering fra mac til pc, gør den det ikke. jeg havde gjort det via ftp før og så lavede den dem til .bin.

hvis andre har problemet kan man evt hente stuffit expander (gratis) som skulle kunne pakke bin-filerne ud
Avatar billede Himbear Nybegynder
13. januar 2010 - 23:44 #2
Ja, det er korrekt, at det er pakke-format. Godt at du fandt ud af det :-)