Avatar billede farmeren Nybegynder
03. december 2009 - 18:25 Der er 9 kommentarer

Restaurantbesøg med rabat!?

Som nogle af Jer ved, har jeg og to andre i 1½ år, været igang med et større projekt, som jeg nu gerne vil sprede budskabet omkring.

Vores nye hjemmeside hjælper restauranter af med deres ledige borde. Restauranterne kvitterer ved at give brugerne en særlig god pris.

På Restaurant 2 Night kan man nemt oprette sig som bruger. Herefter kan der reserveres bord med et mærkbart afslag i pris, på den samlede regning - typisk mellem 10 og 30 %.

Der er ingen brugerbetaling på R2N og vi har restauranter i mange kategorier (også med Michelin-stjerne).

Se mere på www.r2n.dk.

Mvh Christian
Avatar billede ole_madsen Ekspert
03. december 2009 - 18:34 #1
...Og hvad er dit spørgsmål?? - du husker nok du har accepteret reglerne på Eksperten, hvor der bl.a. står at man ikke må reklamere, ikke?
Avatar billede vejmand Juniormester
03. december 2009 - 18:44 #2
http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser

1.Det er ikke tilladt at:
6.gøre reklame for andre websider, med mindre det foregår som relevant svar i et spørgsmål.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. december 2009 - 18:47 #3
Bare til info, spørgsmålet er anmeldt....
Avatar billede farmeren Nybegynder
03. december 2009 - 20:07 #4
Nå for søren.

Jeg troede mine "med-eksperter" var interesseret i mit nye projekt og måske ligefrem havde lyst til at hjælpe til med, at sprede budskabet.

Men ikke jer to ihvertfald...

Admin må jo så bare slette, hvis det opfattes som en decideret reklame...

Mvh. Christian
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
03. december 2009 - 20:20 #5
farmeren det er jo en reklame. Det kan du da ikke benægte.

Ikke at projektet ikke er godt. For det er det da bestemt :) Men det ændrer reglerne sig ikke af ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
03. december 2009 - 21:44 #6
Admin må jo så bare slette, hvis det opfattes som en decideret reklame...

Hvordan opfatter du da selv "spørgsmålet"?

Som også emfr08ab skriver, handler det jo ikke om hvorvidt budskabet/projektet er godt eller ej. Det har jeg overhovedet ikke taget stilling til.

Hvis du vil reklamere, må du nok betale, ligesom de andre annoncører på denne side.  :-)
Avatar billede farmeren Nybegynder
03. december 2009 - 23:04 #7
hehe, nej okay sprede budskabet / reklame, der er vel ikke den store forskel.

Dog var jeg ikke klar over reglerne...

Mvh Christian
Avatar billede sinnet21 Nybegynder
04. december 2009 - 10:00 #8
Grænsen mellem reklame/sprede budskab er hårdfin. Jeg har for nylig hørt, at DR P3 har haft et indslag om konceptet....I og med at DR ikke må reklamere, må indslaget jo være et budskab frem for en reklame.....
Avatar billede sinnet21 Nybegynder
04. december 2009 - 10:00 #9
Grænsen mellem reklame/sprede budskab er hårdfin. Jeg har for nylig hørt, at DR P3 har haft et indslag om konceptet....I og med at DR ikke må reklamere, må indslaget jo være et budskab frem for en reklame.....