Avatar billede idefiks Nybegynder
02. december 2009 - 11:35 Der er 6 kommentarer

Web cam Fjernstyring ?

Hej experter :D

nogen der skulle kende til et program man kan bruge og installere på sin bærbar (hvor der er web cam i) og så se det på sin stationære pc uden at skulle acceptere eller noget på den bærebare ? altså hvor man udelukkende styre det fra den stationære pc ?
Avatar billede preppydude Nybegynder
02. december 2009 - 11:46 #1
Der kommer aldrig noget godt ud af at overvåge andre. :b
Avatar billede idefiks Nybegynder
02. december 2009 - 11:52 #2
overvåge er nok så meget sagt.. men syntes nu det ville være meget smart så kan jeg lure på kæresten uden hun piver over hun ikk lige har makeup på eller hva der nu lige er galt ;)
Avatar billede preppydude Nybegynder
02. december 2009 - 12:03 #3
Tror næppe hun går med til at du installerer noget der tillader dig konstant adgang til hendes webcam, så længe hun er på nettet - men vend det med hende. ;)
Avatar billede idefiks Nybegynder
02. december 2009 - 12:09 #4
sidder med bærbaren og er ved at formatere den og skal ligge xp på i stedet for vista.. hun aner INTET om hva der skal være der og ikk skal såå..
Avatar billede preppydude Nybegynder
02. december 2009 - 12:21 #5
Du får ingen hjælp herfra. Minder mig om en lignende sag på Experts Exchange - en far ville overvåge sin søn, ligesom du vil med din kæreste. Han blev vidst belært om - af ret mange - hvor krænkende det egentlig er at overvåge folk på den måde uden at de aner noget om det.
Avatar billede idefiks Nybegynder
02. december 2009 - 12:33 #6
hmm nej okey :/