Avatar billede Slettet bruger
01. december 2009 - 13:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Access kopiere og omdøbe mapper

Hej Eksperter

Jeg har et lille spørgsmål til Access.

Jeg er helt ny i dette program.

Jeg vil høre om der er muligt at kopiere en "master mappe" og omdøbe den med Access

Det er sagsnummer og sagsnavn som er titlen på mappe
Ex. 10000 - TDC
Avatar billede terry Ekspert
01. december 2009 - 17:19 #1
Here's a link with a number of functions for copying files/folder etc.

http://www.tek-tips.com/faqs.cfm?fid=4116
Avatar billede terry Ekspert
03. december 2009 - 14:41 #2
status please?
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2009 - 19:34 #3
rolig!!!!

Jeg kan ikke få det til at virke og jeg kan ikke se hvordan den får oplysninger ud af Access som jeg skriv???

Ps. hvad med at skriv på DANSK da det er en dansk hjemmeside!!!!!
Avatar billede terry Ekspert
03. december 2009 - 20:16 #4
rolig!!!! :o)

I've been active on eksperten for over 8 years and written in English almost all the time. (look at the top 10 list)

I'm here to try and help and if its necessary to write in Danish I'll do so, otherwise I'll stick to the IT language of English if thats OK.

The link I gave was to show you how you can copy/rename folders. Once you can do that then we could look at how to get the  (sagsnummer og sagsnavn) and use these as the folder name.
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2010 - 16:33 #5
Lukket