Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
01. december 2009 - 10:58 Der er 1 kommentar

Bitlocker

Jeg har kørt Bitlocker (Windows 7 Ultimate) ind på alle mine drev og bruger en USB nøgle til det. Jeg vil gerne tage en kopi af den USB nøgle, så jeg har en reserve, hvis originalen går i stykker. Jeg har prøvet alt muligt for at gøre det, gået ind i Bitlocker administration og gemt nøglen på en anden USB nøgle, men det virker ikke. Det er kun den oprindelige USB nøgle, der kan bruges. Er der en der kan hjælpe mig med mit problem, så jeg kan få lavet en kopi afstart op nøglen som en ekstra sikkerhed?
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2010 - 09:31 #1
Måske noget du kan bruge her: http://it-experts.dk/blogs/jesperravn/archive/2009/01/03/windows_2D00_7_2D00_og_2D00_bitlocker.aspx
Tænkte lidt på omkring muligheden "Manage Bitlocker", hvor der må være en mulighed for at du kunne gemme din recovery key.