Avatar billede ngr Praktikant
29. november 2009 - 23:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af konti i Thunderbird

Har oprettet min gmail konto i Thunderbird, og det fungerer fint, og den henter og sender fint.
Nu har jeg desuden oprettet en pop3 account, og det gik osse fint - men når jeg klikker på "Get mail", henter den kun mail fra gmail kontoen, og den beder ikke om password til pop3'en eller kommer med fejlmeldinger.
Nogen gode ideer?
Avatar billede ngr Praktikant
30. november 2009 - 01:43 #1
har fundet løsnungen
Avatar billede Jensen DK Novice
30. november 2009 - 06:35 #2
skriv lige hvad løsningen var.
Avatar billede ngr Praktikant
03. december 2009 - 01:43 #3
Det begyndte bare at fungere - ved ikke hvorfor - til gengæld kom der et andet problem