29. november 2009 - 10:58 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

BUG i E: Husk [Ctrl][F5] - genindlæs siden - flere gange i hver eneste tråd du kommer ind på...

... for at være sikker på at se alle indslag !!!

Og det er lige meget om:

* Du kommer direkte "udefra" (GoogleLink)
* En mail-tråd fra det automatisk E-mail system
* Du har lige oprettet en kommentar/svar, men kan ikke se den ?
*
* Lige meget hvilket tidspunkt på døgnet
* Samme ved brug af Google Crome...

Husk [Ctrl][F5] - genindlæs siden - flere gange i hver eneste tråd du kommer ind på...

---

Så får vi se om Admin får gjort noget ved det ? Gerne i år *S* ?
29. november 2009 - 11:00 #1
http://www.eksperten.dk/blog/22 (Så den først bagefter...)
Avatar billede ksoren Nybegynder
29. november 2009 - 11:04 #2
Det synes jeg hjælper nada. Jeg har en tråd, hvor mit sidste indlæg har manglet siden i går.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
29. november 2009 - 11:27 #3
ksoren2..

Prøv at trykke på "F5" 30 - 40 gange så kan det være at du er heldig..
29. november 2009 - 11:37 #4
... det er dagens lotteri *S* -> Spild af tid. Tror jeg hopper af for idag og går "en tur med hunden"...
Avatar billede ksoren Nybegynder
29. november 2009 - 11:49 #5
Det ender jo i et koordineret DDoS angreb :) F5 virker i nogle tråde, men lige i tråden fra i går, hjælper intet.
Avatar billede Dan Nim Seniormester
29. november 2009 - 12:11 #6
Kan i komme med et eks. på en tråd hvor problemet opstår?

Mvh
Dan
Avatar billede snowball Novice
29. november 2009 - 12:20 #7
Dan: Denne tråd er umiddelbart et godt eksempel.

Sådan her oplevede jeg det.

Jeg gik ind på www.eksperten.dk/spm/ - i oversigten så jeg dette spørgsmål og at der var 6 indlæg. På dette tidspunkt er jeg ikke logget ind!

Jeg kan ikke se nogen indlæg i spørgsmålet, og prøver så at genindlæse siden flere gange, men jeg kan stadig ikke se nogen indlæg. Så logger jeg ind via login boksen mens jeg stadig viser denne tråd. Efter jeg er logget ind så kan jeg nu se alle indlæg.

Derefter klikker jeg mig videre til Lars' indlæg i bloggen vedr. problemet, og da jeg klikker mig tilbage til dette spørgsmål, så er alle indlæg væk igen.

Efter at have genindlæst siden adskillige gange, så kom de til syne igen.
29. november 2009 - 12:26 #8
Ref #7 - "Velkommen i klubben..."
Avatar billede Dan Nim Seniormester
29. november 2009 - 14:16 #9
Avatar billede ksoren Nybegynder
29. november 2009 - 15:12 #10
Men mit gamle brugernavn crasher stadig ekspertens kode :)
29. november 2009 - 15:39 #11
Nøøøj - det hjalp!!!

Point afgivet *S* ...