Avatar billede jagd Nybegynder
28. november 2009 - 22:04 Der er 1 løsning

BSOD IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL efter formattering

Hello there.

Jeg synes ikke umiddelbart spørgsmålet passer ind i nogen af kategorierne, så hvis det er det forkerte sted, beklager jeg.

Jeg har en Lenovo T500, 2082-52G. Jeg har lige formatteret efter at have sat en ny harddisk i, og installeret Vista Business x64.

Jeg har siden formatteringen fået fire Blue Screen of Death's, to med beskeden DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL og to med beskeden IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL. Via programmet "BlueScreenView", kan jeg se at de to DRIVER_IRQL skyldes filen NETw5v64.sys, mens de to IRQL skyldes hal.dll.

Meeen... hvad skal jeg nu bruge denne information til? Jeg kan sagtens lokalisere begge filer på computeren, men hvad der reelt er fejlen siger det mig ikke så meget om. Nogen der har et bud? BSOD's er forbandet irriterende. Spørg naturligvis endelig om flere informationer.

På forhånd mange tak!
Avatar billede jagd Nybegynder
02. december 2009 - 16:44 #1
Microsofts debugging værktøj ledte mig frem til at BSOD's i hal.dll stadig var forårsaget af NETw5v64.sys, som er en driver til Intel WIFI 5300 AGN, så problemet ligger i mit trådløse netkorts driver.