Avatar billede haverslev Novice
28. november 2009 - 21:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Indlæg vedr. eksperten

Oprettes så admin kan sætte mit slette indlæg ind, så der kan dokumenteres havd jeg skrev osv. herved undgås div. beskyldninger som asndre ikke kan se :-)
Avatar billede haverslev Novice
28. november 2009 - 21:56 #1
rettes:
Oprettes så admin kan sætte mit slettede indlæg ind, så der kan dokumenteres hvad jeg havde skrevet osv. herved undgås div. beskyldninger som andre ikke kan se :-)
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
28. november 2009 - 21:59 #2
Haverslev du læner dig op af en advarsel og derefter en udelukkelse.

Support og overtrædelse af reglerne vil IKKE blive diskuteret i offentlighed uanset hvor mange indlæg man opretter - det er hverken gavnligt for Eksperten eller brugerne i fremtiden.

Jeg er ked af at du er sur på Eksperten og supportniveauet, men det ændrer ikke på hvad de generelle regler er på eksperten eller at du skal overholde dem.

Der vil ikke komme flere indlæg i denne tråd ligesom jeg ikke regner med at du skriver flere.

Er der konkrete problemer med Eksperten er der glimrende tråde til dette - også selvom de ikke altid reageres på så hurtigt som man vil. Men forvent absolut ikke vi hverken kan eller vil jagte alle mulige mærkelige tråde oprettet af folk med mystiske missioner.
Avatar billede haverslev Novice
28. november 2009 - 22:00 #3
Avatar billede haverslev Novice
28. november 2009 - 22:07 #4
Tja, jeg har nu ikke beskyldt dig for hverken at være dyr eller noget som helst, det vil jeg gerne pointere og der er DU ihvertfald på et skraplan - right :-)
Avatar billede haverslev Novice
28. november 2009 - 23:00 #5
Tja, lars hvis vi siger at vi alle mere eller mindre har fået et par kilo sukker, så kan der vel også ryddes op her eller ?
Avatar billede haverslev Novice
18. august 2010 - 11:55 #6
!