Avatar billede gap13 Nybegynder
28. november 2009 - 10:08 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

det virker ikke

Hej.
Jeg håber at der er nogle der kan hjælpe, jeg brugte outlook express til min mail, men da jeg lage office 2007 ind så fungere min mail program ikke mere. Kan di to programmer ikke fungere sammen og i såfald hvordan slukker jeg så express.

mvh.
gap13
Avatar billede jonner40 Nybegynder
28. november 2009 - 10:14 #1
gå ind i internet indstillinger i kontrol panelet og vælg outlook som din standard til emails
Avatar billede haverslev Novice
28. november 2009 - 10:17 #2
Når du installere Office, så får du ganske korrekt også adgang til Outlook og det kan så bruges som dit "standard" mail program.

Hvis du f.eks har klikket på Outlook ikonet eller på anden måde startet Outlook op, så har du sikkert sagt JA til at bruge dette til standard mailprogram.

Det kan ændres, på f.eks Outlook 2003 går du i Funktioner, Indstillinger, Faneblad "ANDET" og fjerner FLUBEN i " Gør Outlokk til standard..... osv.!" - OK

Find Outlook Express i f.eks Start, programmer og start det op.
Den vil spørge om du vil bruge Outlook Express som standard mailprogram. - Hvis JA, så sæt flueben :)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. november 2009 - 11:16 #3
men da jeg lage office 2007 ind så fungere min mail program ikke mere.

Lidt mere info vil nok være ønskeligt.  :-)

Hvad er det der ikke funker, får du en fejlmelding?
Kan du ikke åbne Outlook Express?

Beskriv problemet lidt bedre, så skal du nok få hjælp....
Avatar billede gap13 Nybegynder
05. december 2009 - 15:04 #4
det vil jeg prøve forløbi tak
Avatar billede gap13 Nybegynder
05. december 2009 - 17:47 #5
nå men det virked heller ikke nu får jeg en fejl der heder ox800ccc78 ?????

hvad er der galt
Avatar billede gap13 Nybegynder
25. oktober 2010 - 08:17 #6
Så virker det undskyl den sene svar.
Avatar billede haverslev Novice
25. oktober 2010 - 08:44 #7
Avatar billede gap13 Nybegynder
26. maj 2011 - 17:32 #8
tak men det hjalp ikke har fået ny pc.men tak