Avatar billede preppydude Nybegynder
27. november 2009 - 08:11 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logo feedback/tips/whatever

Hey,

Jeg kontaktede for nogle uger siden en designer da jeg ville have et design og logo til min personlige side, hvor jeg skal smidde en masse kode, guides, projekter o.l. op. Men da jeg er studerende havde jeg desværre ikke råd ($800 for logoet bare), så jeg besluttede mig for at prøve kræfter med Photoshop i stedet, selv om jeg er ret blank når det kommer til det.

Her er så resultatet indtil videre.

http://dump.no/files/f1889e8749a9/eightyseven.png

Kom gerne med ideer til selve designet hvis i vil. Er helt på bar bund i øjeblikket..
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2009 - 08:15 #1
Det ser da meget godt ud :)
Hvis resten af siden holdes i samme farver passer det sikkert fint ind.
Avatar billede preppydude Nybegynder
27. november 2009 - 08:25 #2
Det er så problemet.. Jeg aner ikke hvordan resten af siden skal se ud endnu.. :D

Jeg får forresten malware advarsel hvis jeg prøver at besøge din side ^_^
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2009 - 09:37 #3
Heh, det kan jeg jo ikke gøre så meget ved, men jeg kan da komme med lidt inspiration. Måske noget à la dette meget simple design?
http://openbittorrent.com/
Selvfølgelige i de lidt kølige toner dit logo har.
Siden er desuden ganske glimrende kodet, så du kan næsten bare copy-paste.

Ja, det er du ikke den eneste der gør. For at gøre en kort historie lang:
Det har været malware på den, Google opdagede det, delte det med Mozilla som bruger det i Firefox, malwaren blev fjernet, men Google er ikke lige så hurtige til at opdage, at malwaren er blevet fjernet, som de var til at opdage at var blevet indsat.
Avatar billede preppydude Nybegynder
27. november 2009 - 09:49 #4
Ja, tror jeg holder mig i de simple ting - er stadig ny i Photoshop. Og du skal nok få nogle points, håbede bare der var flere der kunne komme med noget feedback. :b
Avatar billede preppydude Nybegynder
27. november 2009 - 10:34 #5
Nå, det ser ikke ud til at andre har noget at sige - smid et svar, så får du dine points. :)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2009 - 14:23 #6
Point interesserer mig ikke synderligt (som du kan se har jeg nok i forvejen til et livsforbrug af spørgsmål :P ).
Har jeg været til hjælp tager jeg gerne imod dem.

Du kan jo eventuelt vende tilbage til tråden når du har fået et basisdesign op og stå, for jeg vil da gerne se hvad du får lavet?
Avatar billede preppydude Nybegynder
27. november 2009 - 14:55 #7
Ville jo bare høre om den var helt gal, så du har da hjulpet. :) Opretter et nyt spørgsmål når jeg har fået lavet et design. :b
Avatar billede Himbear Nybegynder
27. november 2009 - 18:53 #8
Jeg synes også at det ser fint ud. Det er meget enkelt og pænt - jeg er dog lidt i tvivl om hvad symbolet er ... er det et 7-tal?

Jeg kan godt lide skrifttypen, men måske skulle du gøre det mere tydeligt ved at vælge en anden farve end hvid.

800 USD (eller mener du kr) er da hellere ikke det billigste. Du kan godt finde nogle herinde som vil gøre det billigere. Så hvis du vil have hjælp til et webdesign, så må du sige til - det kan jeg godt hjælpe med.