Avatar billede classico Nybegynder
15. juli 2001 - 20:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Netkort til Jornada 720

Er der nogen som har erfaringer med, hvilke PCMICA netkort man kan bruge til HP Jornada 720. Jeg har erfaret at jeg f.eks. ikke kan bruge 3COM.

Jesper
Avatar billede jasber Nybegynder
21. juli 2001 - 03:06 #1
Så hvidt jeg har set på en kolegas journada kan man bruge NE2000 kompatible netkort. Jeg ved at C. Thiim i sin tid havde nogle NE2000 kompatible PCMCIA kort, så det er måske værd at snakke med dem (www.thiim.dk).
Avatar billede nemesis Nybegynder
21. juli 2001 - 13:50 #2
DU skal passe lidt på. Jeg har erfaret, at 720\'eren er meget kræsen hvad angår lan kort.

680\'eren åd det meste, men det er desværre ikke tilfældet med 720:(

Derfor bør du afprøve kortet inden du køber det. Det er IKKE tilstrækkeligt at det er NE2000 kompatibelt!
Avatar billede classico Nybegynder
21. august 2001 - 08:15 #3
Ja, det er helt korrekt at man bare skal sørge for at bruge et NE 2000 kompatibelt kort. Jeg købte et Trendnet kort til ca. 300 kr og det virkede perfekt. Tak for hjælpen.

Jesper